maanantai 2. joulukuuta 2013

Hormonihirviö talossa 15+5

Ihan kamalaa. Mä kattoin äsken 'Mcleodin tyttäret' joka on yks mun lemppariohjelmista nykyään. Viime jaksossa päänäyttelijä kuoli, ja nyt vietettiin niitä hautajaisia. Rääyin ihan sellasta huutoitkua ja mies kysyi ensin itkenkö mää ja tuli sitten katsomaan, nauroi maha kippurassa mulle ja toi nenäliinaa. Kysyi, että mitä helvettiä täällä tapahtuu ja siis mua itkettää edelleen nytkin ja mun itkua kesti tunti mitä se ohjelma kestää ja vieläkin nenäliina kädessä pidättelen. Mut on vallanneet hormoonit sitten varmaan mä oon ihan kamala!!!itteäkin naurattaa ja hävettää mutten vaan voi mitään, vaikka yritän.. Ja palelen kaiken aikaa. Onko se normaalia? Mulle myöskin sanottiin, että hormonit vaikuttaa myöskin lihaksiin, ilmeisesti, koska tänään havahduin siihen, että kävelykin sattuu, mä en saanut syömisen jälkeen astioita nostettua pöydästä, ja miehen piti auttaa mut sohvalta ylös kun en omin voimin päässyt. Kipu on ihan hirveä. Mä ihmettelin että mitä oon oikeen touhunnut kun on niin pirun kipeet selkä ja takapuoli mutta... Hormoonit ilmeisesti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti