perjantai 27. joulukuuta 2013

19+3 Liikkeet

Jihuu!

Eilen oli ihana ilta. Liikkeet vaan voimistuu koko ajan. Eilen illalla pyysin miestä mun kanssa tunnusteleen ja se piti kättä mun vatsan päällä ja ulkopuolelta tunti liikkeitä ja se oli niin ihana hetki <3 <3 <3

Ekaa kertaa oikeen kunnolla keskityttiin illalla liikkeisiin ja pienellä oli ihan kamala meno päällä. Opin erottamaan potkuja ja kääntyilyä, ne tuntuu ihan eriltä. Välillä tuli napakka potku suoraan siihen kohtaan missä miehen käsi on, ja välillä koko masu tuntui muljahtelevan, varmaan Huippis heitti kuperkeikkaa silloin :D

Olen niiin innoissani! Meidän maailman ihanin Huima <3 Illalla otettiin kans masukuvat. Edestä päin jo huomaa vauvamasun. Napakin on tollanen ihan kummallinen. Kuvat otettu siis eilen illalla rv19+2.


 näyttääpäs kuva tyhmältä, olen samanlaisessa asennossa kun ylemmässä kuvassa näkyy, kädet koukussa suojaamassa yläosaa.Muokkasin vähän pois jalkoja ja yläosaa ja vähän sivultakin, ettei mene liikaa paljasteluksi :D 

4 kommenttia:

  1. Voi mikä masu :3 Potkut on oikeesti maailman ihanin juttu !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hihiii kyllä se siitä kasvaa pikkuhiljaa :D Tohon napaan en kyllä varmaan ikinä totu, mutta mulle vannotettu että se palaa "uomiinsa" synnytyksen jälkeen. Mä toivon sitä :D Ehkä kaiken tän jälkeen ei enää osaa välittää moisista asioista kun on saanut niin suuren ihmeen maailmaan ja kaikki keskittyminen menee siihen! :D

      Poista
  2. Minunki napa on ihan kummallinen! Mut onneks nitä ei tuu ite niin tuijoteltua tai menee niskat jumiin :D Mies vaan ei oikeen välitä kun mun napa alkaa pullahtaan mut saa nyt katsella sitä hetken :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheee! Joo en itsekään olis varmaan kiinnittänyt huomiota, mutta meidän makuuhuoneessa on isot peiliovet vaatekaapis niin sit väistämättäkin näkee ittensä peilistä :D Mun napa on normaalisti sellainen ettei sitä näy ollenkaan. ns. piilossa. Nyt se on tuollain et näkyy kaikille. Oon vitsaillu miehelle et pian se pullahtaa sieltä ulos ja jotenkaan sekään ei oikein lämpene ajatukselle! :D Mutta on se kyllä muuten ihan sinut näiden kropan muutosten kanssa ja välillä huomauttelee sillee että taas on masu kasvanut ja silittelee sitä ylpeenä :) <3

      Poista