tiistai 3. joulukuuta 2013

2 pakettia sinulle.

Siis minulle! Jee! Icebug kengät tuli ja niitä on nyt testattu, aivan mahtavat! Istuvat, tukevat, ja pohjassa kunnolla pitoo liukkaillekkin keleille! Kiitos ihana avomieheni <3 Sitten tänään viel tuli toinenkin paketti, sieltä löytyi 5kpl äitiyshousuja! 4kpl farkkuja ja yhdet siistit mustat suorat housut. Mun anoppi on maailman paras! Luulin et oli ostanu mulle yhet housut mut niitä tulikin viidet! Kiitos! :) Ja kuinka ihana olikaan saada nämä housut päälle <3 Istuu niin hyvin nämäkin ja tukee eikä ole yksikään nappi taikka vetoketju puristamassa. <3 Pelottaa vaan, nämä on aivan mun omaa kokoa mut mä oon paisunut :( alotus painosta tullu jo 5 kiloa lisää.. Paino nousee vähän liikaa jo pikkuhiljaa varmaan.. Nää ei varmaan yhdetkään housut mahdu päälle kovin kauaa, tällä menolla :( Mut kuvassa näkyy uudet kengät ja yhdet saaduista farkuista päälläni.


1 kommentti:

  1. Minun pitäisi kans suunnitella jotakin vaatehankintoja, jotka eivät puristais ja painais vatsasta. Kotona nyt olenkin koko ajan olohousuissa, mutta ihmisten ilmoilla pitäisi vähän siistimmin yrittää pukeutua :)

    Upeet noi sun kengät, tuollaiset ku raaskis itsellekin ostaa..Ei tarvisi enää liukastella, kun käy koiran kanssa lenkilllä. :) Tosin onhan noista varmasti iloa useammaksi vuodeksi, joten ei sinänsä paha sijoitus...

    VastaaPoista