torstai 23. tammikuuta 2014

23. raskausviikko

Tänään 23.1. raskausviikkoja on 23+1 Hauska sattuma :) Enää vajaa 4kk odotusta jäljellä!

Okei kuulostaa ehkä pitkältä mutta nopeasti aika on tähänkin asti mennyt, joten luulen että kevät ja Huiman syntymä tulee nopeammin lopulta kun osaan edes arvatakkaan!

23+0 kuva alapuolella. Laadultaan kuva ei ole kummoinen, mun järjestelmäkamera kun vetää viimesiä hetkiään nyt. Raksuttaa niin perkeleesti, ei tarkenna ja muutenkin sammuilee ja kenkkuilee. Raukka, palvellut mua niin uskollisesti tähän asti :-( Yksin on huono ottaa kuvaa kaikenlisäksi hmph.. Mies ei kuitenkaan saanut kuvaa otettua millään kameran takutessa niin napsaisin sit itse kun olin hetken aikaa taistellut kameran kanssa.

Masu spurttaa kasvun kanssa ihan jäätävää tahtia ja tuntuu että invalidi aika on alkanut. Selkää jomottaa ja olen kankee kun rautakanki nykyään. Olen käynyt uimassa 1-3 krt viikossa nyt ja se on selkeästi ollut mulle hyvä liikuntamuoto. Sittenkun vielä viittisi venytellä ja jumppailla iltaisin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti