perjantai 29. marraskuuta 2013

Tahtoisin nähdä sut taas

En malta odottaa!!!! Ultra mulla ens viikon keskiviikkona, ja menin lukemaan kaksplussan raskauskalenterista että viikolla 14 sikiön ulkoiset sukupuolielimet ovat niin kehittyneet että ne voidaan havaita ultraäänitutkimuksella. .. Ja mulla on ens viikolla sentään jo reipas 16 viikkoa... Hihihi.. Mä niiin tahdon tietää kasvaako mun sisällä pieni prinsessa taikka prinssi! :) Hihihiiii.

Ja ensi viikon torstaina sitten haen vauvalle ensimmäisen ison ostoksen. Crescent Classic yhdistelmävaunut :)
Jihuu! Ny vielä pitäs viikonlopun aikana kertoa miehelle et oon tehnyt tälläsen päätöksen... No eiköhän se mee ihan hyvin. Mä niin odotan et saan vaunut kotiin! Noi on tosiaan -11 vuoden mallia ja käytettynä ostetaan. Torstaita odotellessa :--D

Niin ja perjantaita. Mies jo syksyllä joskus osti meille liput kaija koon keikalle! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti