tiistai 26. marraskuuta 2013

rv 14+6

Neuvolassa käyty ja kaikki hyvin. Hemoglobiinikin oli parantunut selkeästi viimekerrasta (ennen jotakin 110 ja nyt 120 :) Rautakuuri tuottanut tulosta siis! Jeee! Meidän tuleva Huima <3

Niin ja mua hemmotellaan, tulevan joulun kunniaksi? Ensin oma kulta lupasi tilata mulle uudet talvikengät, Icebug merkkiset, etten liukastele, niitä on kehuttu maasta taivaaseen Icebugeja joten pakko oli saada omatkin. Kolmen ison koiran aktiivisena omistajana nuo popot tulee tänä talvena kyllä enemmän kun tarpeeseen, saa sitten rauhassa jatkaa lenkkejä eikä tarvitse pelätä että kaatuisi taikka että varpaat jäätyisi. Uudet talvikengät oli muutenkin hankintalistalla niin oon niiin onnellinen noista! Toivottavasti paketti tulis pian kotiin, oon ihan odotuksesta mykkyrällä!!! :D  http://www.outnorth.fi/fi/icebug/sorix.php?gclid=CJbo_4OBg7sCFUdZ3godFhIAQg Ja tuollaisella suolaisella hinnalla todellakin odotan niiden kestävän seuraavat 5 vuotta ! :D


Niin ja sitten päivällä neuvolasta tultuani miehen äiti vielä laittaa mulle viestiä että mulle on tulossa äitiyshousutki!!! Vähänkö oon onnellinen, kun omat housut on alkaneet jo kiristää. Nyt on pian jotkut siistimmät jalkaan laittaa, kotona nyt voi mennä vaikka verrkkareissa mut jeee! Laitan niistä mun päällä sitten kuvan kun paketti saapuu kotiin :-) Kiitos ihanalle perheelleni! Olette niin rakkaita! Pakko se on tännekkin kirjoittaa vaikka eivät ne mun blogia lueskelekkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti