lauantai 16. heinäkuuta 2016

BabyShower ylläri!!

 Huiman odotuksen aikasen pienen facebook vertaisryhmän toukokuisten-14 mammat järjestivät mulle niiin täydellisen ihanan päivän! Tarkoitukseni oli tulla tapaamiseen/treffeille senkin kunniaksi että kaikki pienemme olivat täyttäneet 2- vuotta. Menin paikalle autuaan tietämättömänä yhtään mistään, mutta päästessäni peremmälle oltiin isoilla kirjaimilla kirjoitettu babyshower seinälle ja sielä kaikki ihanat naiset olivat mua vastassa ja toivottamassa tervetulleeksi, yhdellä ihana itseväsätty vaippakakku kädessä, toisella jättimäinen onnittelukortti ja voi elämä sitä yllätyksen määrää!!!!!! Mä vaan olin sillain apua ja hautauduin kortin taakse ja hoin kuinka ihania nää voi olla ja kuinka mulle ei oo koskaan pidetty mitään vauvajuhlia aiemmin (eikä oltas muutenkaan pidetty), oon niin ikikiitollinen noille ihanille kanssaäideille tuosta yllätyspäivästä, koska se oli just sellasta piristystä mitä oon kaivannut kovasti viime aikoina :) Kun saan puhelimesta tietokoeelle kuvat, laitan juhlista kuvia teillekkin nähtäväksi. Niin ihania herkkuja ja mukavaa ohjelmaa, meillä oli tosi mukavaa :) Juhlat järkättii mulla oli silloin 34+2 raskausviikkoja. Alla kuva 34+0 päivältä.

Sinua en tunne,
vain hiljaa aavistan
sen täydellisen ihmeen,
sen lahjan valtavan.
Sinua en tunne,
vaan tunnen kuitenkin.
Luot sydämeeni valon
kuin tähti loistavin.
Sinua en tunne,
vaan valtaat maailman.
Et arvaa kuinka paljon
sinua odotan.
Anna-Mari Kaskinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti