torstai 28. heinäkuuta 2016

36+0 eli 37.raskausviikko käynnistyy! Huih :)

Tuntuu ettei maha ole kasvanut hetkeen kokoa. Ihan hyvä niin, koska nyt on ollut viimeaikoina niin järkky helle, ettei ole ollut lihavalla helppoa :P En kuitenkaan hirveän huolissai ole kun vauva potkii ja vetelee kunnon kuperkeikkaa masussa edelleen tiuhaan ja voimalla. Jännittävä ajatella että viimeinen kuukausi hyvällä säkää enää jäljellä. Koko tähän astinen vuosi on ollut vain yhtä odotusta, ja nyt on enää loppumetreistä kysymys. Voi viude :)

Tein positiivisen raskaustestin 16.12.2015 ja ensimmäisessä ultrassa olin 5.1.2016. Ja nyt mennään jo ihan pian elokuuta ja elokuun pitäisi olla meidän vauvakuukausi! No katsoo nyt. Voihan se olla että menee syyskuun puolelle mutta voihan se olla että vauva syntyy jo piankin. Eihän näistä tiedä! 5 päivää synnytystapa-arviolääkäriin! Mä en malta odottaa... Viime maanantaina soitin synnytyspelkopolille ja rauhoittavaääninen kätilö kuunteli mun paniikkia ja itkua ja kertoi tulevan lääkärikäynnin kulusta ja mulle tuli heti parempi olo. Onneksi soitin. Kyllä mä selviin tästä kaikesta voittajana vielä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti