sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Vieraita & Vapaata

Tänään meillä kävi Huiman mummu ja pappa kylässä :-) Mummu toi tuliaisia mm vaatteita, pari pakettia pampers baby dry vaippoja ja sit ihanan pandakarhun <3 Paras tuliainen oli kuitenkin villahaalari ja villasukat jotka se oli ihte tehny pojalle. Tämännäköstä:


Toi oli niiin kovasti kaivattu, ihana tulkkari ja niiin kaunis puku! Mä oon niin innoissani tuosta. Odotan innolla et huominen tulee ja pääsee pukemaan villa-asun haalarin alle kun lähdetään ulkoilemaan! Villasukatkin olivat aivan ihanat ja sopivat pojalle. On kyl ihana ja lämmin asu nyt pojalle :) <3 Huima on saanut viimeaikoina myös parit villasukat: ylemmät värikkäämmät on suurinpiirteen oikean kokoiset ja pääsevät tänä keväänä paljon myös käyttöön. Alemmassa kuvassa olevat sukat ovat vielä hurjan isot ja mahtuvat varmaan viel pari vuotiaana pojalle :D Ihanat silti. Tää syksy ja talvi oikeaa villasukka aikaa ja mä ja mies rakastetaan villasukkia. Katsotaan oppiiko poika pitämään näistä varpaanlämmittimistä :) 



Sitten samalla vierailulla mut yllätettiin! Mies oli pyytänyt äitiänsä et kattoisivat poikaa ja vei mut elokuviin! Käytiin katsomassa nälkäpelin viimesin osa. Oli niiiiin ihanaa. Mä oon niin enemmän kun mitään kaivannut omaa aikaa vaikka edes pientä hengähdystä miehen kans kahdestaan. Meillä oli suunniteltuna Tampereen reissu jollon Huima olis päässyt toisille isovanhemmille hoiton ja oltais käyty syömässä ja vietetty oikeen ihana päivä ja ilta laatuaikaa mut suunnitelmat kariutu kun poika tuli taas kamalan kipeäksi. Mua kyllä harmitti sillon ihan hirveästi kun olin pitkään odottanut sitä päivää. No, ensi kuussa mies pitää isyyslomansa joten meil on kosolti mahdollisuuksia ja aikaa viettää laatuaikaa. Yhdessä perheenä, kahdestaan ja erikseen. Jepatsua <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti