maanantai 24. helmikuuta 2014

Voihan posti!!

Harmittaa. Mulle kirjattu kirje/paketti on kadonnut postissa! Sielä olisi ollut 20 paria vauvojen sukkia! Ja ihan ilmaiseksi! Tai maksoin mä postimaksun 1,80€ niistä. Mutta silti. Vitsit että harmittaa. Paketti on hukussa jo kolmatta viikkoa. Aivan epätoivoista, että sitä enää löytyisi. Lähettäjä lupasi kysellä postista ja minäkin yritin kysyä täältä vastaanottajan puolelta, mutta postista sanottiin vaan, ettei voi muuta kun lähettäjä tehdä katoamisilmoituksen, ei oikein muuta. Voivoteltiin ja pahoiteltiin. Höh :-(

Kuva googlesta

2 kommenttia:

  1. Hups. Mun kännykkä hetti mut johki vanhaan postaukseen. Eli siis ootki vissiin jo rakenne ultran käynyt? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehheh, juu huomasin et sulla oli puhelin vähän heitellyt kommenttia miten sattuu! Ei se mitään. Olen mä käynyt pian 10 viikkoa sitten rakenneultrassa. Hassu ajatella et siitä on jo niin pitkä aika. Alkaa olla viikkoja kasassa hienosti täällä :)

      Poista