keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Kipeät supistukset

Voi minä minkä olen tehnyt :( Viime viikonloppuna oli ihan hirveä meno päällä, perjantaina ajoin 300km ja nukuin muutaman tunnin, lähdin treenaamaan koirien kanssa seminaariin ja "riehuin" la - su siellä. Maanantaina soitettiin että sohvat olis tulossa, tilattiin uudet sohvat. Sanoin et olen nyt kotona mutta mies tulee 15 aikaan jos sillon. No sit yhtäkkiä itellan äijä ajeli pihaan kymmeneltä aamulla kun oon yksin kotona ja sekin tuli yksin sohvien kanssa - ei ollut muuta vaihtoehtoa kun kantaa miehen kanssa sohvat sisään. No olinkin tosi kipeä maanantai illan. Mut ei auttanut mitään kun olin lupautunut aamunavettaan tiistai aamuksi, kun koulusta oli yks kerta vielä rästissä, että saa siitäkin sit suorituksen tokariin. No menin sinne parin tunnin yöunien jälkeen. Edeltäneenä yönä olin uneton ja siivosin huushollin vimpan päälle ja touhasin kaikkea pesänrakennusvieteissäni. No aamunavettan hoidettuani, menin sikalalle. Loppuajasta masu oli taas jo vähän kipeä. Pian pääsin onneksi kotiin mutta ruumiillinen raskas työ navetalla ja sikalalla, pitää kanniskella painavia juttuja, tehdä heinähommia, ruokinnat hoidetaan itse, ei koneellisesti ym. Kun pääsin vuorojen jälkeen kotiin, masu oli todella kipeä. Makasin loppu päivän ja seuraavan yön sängyssä. Olin 12 tuntia syömättä, kävin sokerirasituskokeessa ja menin kouluun. Koulussa oli koirankoulutuskurssia ja ensin olin ajatellut, että ottaisin rauhassa ja opettaisin koiralleni jonkun pienen tempun. No sit kuitenkin tehtiin pk-tottista ja tuli reviteltyä . Kävin koulun jälkeen vielä kaverilla kahvilla ja nyt olen ollut pari tuntia kotona. Masu on kipeä ja kipu vain pahenee. Mietin että mitä teen? Pitääkö odottaa aamuun ja soittaa neuvolaan, vai pitäisikö soittaa äitiyspolille? Vai terveyskeskukseen? Kivun kanssa kyllä pärjää, mutta ei tunnu yhtään hyvältä. Multa on kohdunsuun tilanne tarkistettu viikko/kaks viikkoa sitten ja oli "paikat kiinni" ja muutenkin ok. Odotanko siis aamuun vai soittelenko johonkin nyt. En tiedä onko tää turhaa pelkoa, kun on kuitenkin itse aiheutettuakin. Mutta voi hitsi viete :--(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti