maanantai 17. helmikuuta 2014

Raivotar on palannut rv26+5

Voi jeeevelsson........ Mä oon ollut tänäään ihan kauhea. Pääsin koulusta ja olin aivan rätti väsyksissä. Halusin perhevalmennukseen, kun ei olla vielä päästy, no ei päästy tälläkään kertaa. Olin hukannut sen lapun jonnekkin missä kaikki tiedot perhevalmennuksesta, paikka, aika ym. Mies meni päiväunille töistä päästyään ja mulla v*tutus käyrä nousi pikkuhiljaa, mua niin ärsytti että hän meni nukkumaan ja mulle jäi kaikki tehtäväksi. Olin itsekkin aivan poikki mutta 2 tuntia etin sitä prkleen lappua ja koiriin meni hermo ja kohta huomasin olevani täydessä raivon vallassa. Mä karjuin miehen ylös ja käskin sen auttaa ettiä sitä lappua. Hän ärsyyntyi kun herätin sen kesken unien, ja se vain pahensi omaa hermon menetystä. Lopulta paiskoin kaikkia mahdollisia ovia, tavaroita, riuhtasin turvaportin rappusista kun se haittasi ilmeisesti niin kovaa mun kulkua, kaikki mun tiellä suunnilleen vaan lenteli seinään. Ensin menin saunaan (en tiedä miks) ja jonkun aikaa hengittelin ja koitin tasata sykettä. Sitten kun sieltä lähdin marssin yläkertaan ja menin sänkyyn kiukkuamaan ja lopulta nukahdin sinne... Että sellasta.. Voivoi.. .-.-' Huokauuuus.

2 kommenttia:

  1. Kyllä sitä täälläki kaipailtais pikkuisen pidempiä hermoja... meinaa olla melko kireellä välillä :D Varsinkin tällaiset tilanteet saavat minut kiehumaan; siivoan kotia äheltäen ison mahani kanssa, kyykkimiset saattuu, oksettaa ja jalkoja väsyttää.. Mies katsoo telkkaria ja haukottelee ja ilmaisee viisi kertaa minuutin aikana kuinka häntä väsyttää.. Joo ei minua ainakaan väsytä, plaah. :D

    On ne ukot joskus vähän hölmöjä, mutta rakkaita silti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo... Tosi ihanaa.... ! On ne rakkaita vaikka välillä ovatkin vähän putkiaivoja :D <3

      Poista