sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Huimaaaaa

Mun vauva on saletisti ihana. Kamala ikävä toista. Parempi kuitenkin ettei vielä synny. Viikkoja 34+5. Mun mielestä ennen 37 viikkoa ei tarvisi tulla. Ihanan kamalaa ja jännittävää kun tutut odottajat ovat jo monet synnyttäneet ja kaikki mun nettitutut on tuntuneet saavan vauvan 34 -37 viikolla. Eli aikaisin! Mieskin sanoi mulle, että ajattele, pian on meidän vuoro. Niimpä! Siitäpä vasta stressin pukkas! Jännittää ihan hirveästi. Ei malta millään odottaa, että meidän vuoro tulee lähteä synnärille ja ei malta odottaa sitä meidän vaavin näkemistä! Kaikilla jotka ovat saaneet vauvan jo aikasista viikoista huolimatta, vauvat ovat voineet hyvin eivätkä ole tarvinneet sen kummempaa keskoshoitoa ja ovat muutenkin vaikuttaneet "valmiilta" vaikka ovatkin olleet sit kooltaan vähän pienempiä noin muuten. Mä jotenkin aavistan että meidän vauvalla ei ole mikään kiire tulla. Se tulee lopulta jonain 4,5 kiloisena mötkönä sieltä. :D Neuvolatäti mua lohdutteli, että no, onhan sellaista isompaa vauvaa varmasti helpompi hoitaa ja hyvä sen vauvan on vielä sielä kohdussa kasvaa ja kehittyä. Silti jännittää. Mä niin olen tilannut vauvan toukokuun 14.päivälle jolloin olisi rv 39 :D :D Katsotaan koska se päättää tulla. Tässä kirjoituksessa ei ole varmaan päätä tahi häntää, mutta kun tämä loppuodotus on niin kamalan jännää!!!!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti