keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

29+6 Neuvolassa

Tänään oli neuvola. Muuten normaali käynti mutta alapäästä otettiin tällä kerralla tulehdus ja hiiva ym testit jotka vietiin labraan. Pissanäytekkin pitää huomenna aamusta viedä. Leukkarit oli taas kolmella plussalla ja kaikenlaista ällöö oiretta ollut. Testin tehtyään terkka sano et varmana tulehdus et siksi ei pelkkä canesten oo auttanut ja laittoi lääkärille pyynnön kirjottaa mulle reseptillä joku lääke. Sain sitten soiton neuvolan jälkeen että nyt olis viikon flagyl emätinpuikkokuuri e-reseptillä kirjotettuna ja voi hakee apteekista vaikka heti. Ajattelin hakea huomenna samalla kun labrassa täytyy käydä.

Paino: 82 ja risat (viimeks 80 ja risat)
Verenpaine 112/59
Pissa: LEU+++ muut ---
Vauvan syke 140 molemmin puolin
Hemoglobiini 126
SF-mitta: 29

Olikohan jotakin muuta... Annoin sen lappusen missä oli hätäkastelupa ja nimet pojalle ja tytölle ja sit muita toiveita, puhuttiin siitä terkan kanssa ja tulevasta (ens tiistaina) synnytyspelkopoli käynnistä. Mulla oli toiveena että ollaan läsnä ja tuetaan ettei kauheesti jätettäs yksin, että saatais perhehuone ja että mies sais olla mukana kun hänen läsnäolo rauhottaas mua ja tällästä. Kivunlievityksista tai synnytystavasta sen koommin ei toiveita, tilanteen mukaan, oon ajatellut... Imetyksestäkin kysyttiin ja siihen kirjotin et esikoisen kanssa homma sujui ja kivasti tuettiin meidät alkuun imetystaipaleella ja toivon samaa tällekkin kierrokselle. Ps. Laitan myöhemmin puhelimella otetut kuvat lisäksi tekstiin. Kirjoitan ens tiistaina viimestään kun olen käynyt sielä ensimmäisellä synnytyspelkopolikäynnillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti