sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Välikausihaalarihöpötys

Ostimpas Huimalle toisen välikausihaalarin kun huuto.net :stä löytyi uusi ja käyttämätön ticket to heaven haalari....Kaikki meni näin: olen rakastunut totaalisesti polarn o. pyret vaatteisiin ja jotenkin eksyin jollekkin sivuille missä myytiin vihreää, PoP välikausihaalaria. Mä olin aivan myyty.

 

Vielä kun luin pitkin internettiä pelkästään ylistystä Polarn o Pyretin haalareita kohtaan. Ja se haalari, se oli jotain niiiiiiin täydellistä etten edes voinut ajatella yhtään mitään muuta.!!!! Laatutavaraa. No innostuin koluamaan nettiä niin ei ainuttakaan vihreää haalaria enää myynnissä! Se on vanhentunut väri varmaan tai jotain! Melkein itketti kun olin jo niin päättänyt että sellanen sitten meille... Noh, sitten googletin vihreitä välikausihaalareita niin voitteko kuvitella! 

Löysin Reimalta,


Ticketiltä 


Jonathanilta 

 










Kacxs,ilta


jne...... mutta sitten kun yritin etsiä myynnissä olevia niin ei mitään! :-( Kaikki vihreät yksiväriset haalarit on nyt jotenkin OUT tai jotain! Mun oli myönnettävä tappioni tässä kohtaan...  Jossain kohti sit meinasin innostua punasesta Reiman haalaria, sit tajusin että punasena löytys vk haalari kyllä polarn o. pyretiltä........ Olin umpikujassa... 

Ylempänä Reiman punainen haalari, alla PoP:n
Olin vain päättänyt et nyt jotain värikkäämpää kun Huimalla on jo tummaasinistä,mustaa ja harmaata ulkovaatetuksessa.. Keltaisesta en piitannut ja punanen tuntuu huonolta väriltä pojalle vaikka ei kyllä oikeasti ole ollenkaan. Se on hyvä väri ja sopii mun mielestä pojillekkin. Kuten huomaatte kumminkin vähän ristiriitaset fiilikset asiasta. Nyt kun tätä kirjoitellessa mietin niin ehottomasti taidan ens talveks ostaa vielä yhden haalarin Huimalle ja se saakoon olla sitten punainen POP :') 

Tahdoin välikausihaalarilta laatua, vedenpitävyyttä, tuulenpitävyyttä, käytännöllisyyttä ja vaikka mitä asioita. Polarn ja Reima ovat molemmat tunnettuja luottomerkkejä, samoin ticket to heaven ilmeisesti vaikken aiemmin olekkaan siitä innostunut :-) 

No sitten kun hylkäsin vihreät haalarit, punaiset haalarit ja aloin kattelemaan sinisiä välikausihaalareita niin mitä vielä..... Googlen kuvahaulla mun eteen sattuu vihreä haalari yhtäkkiä ja klikkaan sivustolle sisään niin mitä, Reiman välikausihaalari siellä myynnissä ja vielä alennuksessa joku 40€ ja risat!!!!! Meinasin ratketa onnesta :'D Vihree haalari jeejeejee! :D ( http://www.pikkutaapero.com/epages/pikkutaapero.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014042801/Products/510141 ) Mua kuitenkin epäilytti vihreä kun olin jo innostunut taasen sinisen haalarin metsästyksestä (hahaha nauran ittelleni oikeasti, onko muita ailahtelevalla mielellä varustettuja lastenvaatehulluja? :D ) ja se sitten jäi tilaamatta. Meillä oli myös jo 80 kokoinen haalari joten toinen haalari sais olla 86 että menisi syksylläkin.. No joo. Sit kuitenkin ystäväni linkkas mulle yhen PoP käytetyn vihreän vk haalarin huuto.net:stä ja sitä huutonettiä sitte selaillessa löyty toi ticket haalarikin minkä sit lopulta ostin( sen koko oli kyllä 80 mutta luin ett on todella reilua kokoa joten päätis ostaa) 


Toi reiman vihreä haalari oli kyllä kiva mut sit joku siinä ei kuitenkaan tuon vihreän värisenä kolahtanut mulle, ennemmin innostuin siitä punaisesta versiosta. Sitten mua alkoi häirittemään noi nappiläppätaskut sivuilla ja joku vaan ei ihan inspannut itteä sit lopulta kuitenkaan. Olen nyt tyytyväinen tuohon ticket haalariin minkä löysin Huimalle. Kevät saa tulla kun on kaks välikausihaalaria sit että hoitoonki saa vaihtohaalarin mukaan kun ulkoillaan ainakin paristi päivässä ja sit kotonakin viel pitäs päästä ulos.. :-) Tossa siis toi haalarin kuva millanen nyt postissa meille tulossa. Toivotaan että on hintansa väärti :-) 

Ajattelin tuohon pukuun lisätä mustat rukkaset, mustat kengät, jonku kivan mustan pipon. Täytyy kattella niitä sitten myöhemmin. Alla huono kuva Huimasta jolla välikausihaalari päällä joka mun siskolta tuli lahjotuksena. Tuohon asuun meillä on jo rukkaset, pipot, ja muut "vermeet" :-) 


Kenkinä meil on tälläset jokka nekin mun sisko lahjotti meille, uudet suunnilleen käyttämättömät ECCO merkkiset coretex kengät jokka on kans ticket haalarin kanssa hyvinki sopivat :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti